Group Makeup Class berlangsung di Semenyih Kajang , Selangor

Assalam Semua,

Nak update mengenal kelas makeup.
Lokasi kelas makeup kali ini di area Semenyih Kajang, Selangor.
Hujung-hujung Kajang la ikutkan, hehe

Kali ini service / perkhidmatan mengajar terus ke rumah client.

Kelas kali ini memang khas untuk Basic Daily Makeup yer.
Bukan utk heavy makeup for function.

Saya sharing lebih terperinci cara-cara apply foundation dengan betul, cara-cara shading hidung dan rahang pipi yang bersesuaian untuk daily makeup. Begitu juga dengan tips pemakaian lipstick dan lipgloss dll.
Terlalu banyak untuk sharing di sini.

Nak tahu lebih lanjut? Jom sertai kelas saya. Tak boleh ke tempat saya? Saya ke tempat anda :)

Saya biasa bergerak ke seluruh negeri.Tapi saya lebih utamakan :

  • Kelas Makeup di Bangi, Kajang, Semenyih, Puchong (Selangor)
  • Kelas Makeup di Sepang, Nilai, KLIA
  • Kelas Makeup di Temerloh, Kuantan, Kemaman (Pahang, Terengganu)
  • Kelas Makeup di Ipoh, Penang
So yang berminat boleh juga hubungi saya di 011 - 1288 9823
atau untuk grooming consultant for company, boleh emailkan inquiry quotation ke ainamagicaltouch@gmail.com

Enjoy the photos! :)

Loves,
Aina 




Comments

Popular Posts