Kelas Belajar Asas Solekan & Solekan Pengantin dibuka semula!!

Salam semua.
Terima kasih kerana masih sudi melawati blog saya yang sudah bersawang ni.


Maaf tak sempat nak update gambar2 job makeup hasil tangan saya.
Dengan internet yang tersangat lembab loading gambar, mati akal dibuatnya.
Kena ke cc juga nanti. :)

Di sini ada promosi!! jom jom join bagi yang berminat!

Sempena kelahiran putera sulung saya, saya mengadakan promosi di mana :

Sesiapa yang menempah kelas makeup di antara 17 December 2012 hingga 17 January 2013, anda akan mendapat HADIAH MISTERI yang bernilai lebih RM30!!!

Sebarang pertanyaan, boleh email sahaja ke ainamagicaltouch@gmail.com atau hubungi saya di 011-122 67369 (sms shj tau)

Saya juga menerima tempahan mengajar utk Groming Class di pejabat seperti hotel dsb.
Saya juga menerima tempahan luar dari kawasan Kuantan, Nilai dan Ipoh.

Terima kasih.

Salam sayang dari Aina. ;)♥

Comments

Popular Posts