PENGUMUMAN DARI AINA

Tempahan Bengkel Solekan untuk tahun 2017 telah dibuka!!!

Jika memerlukan perkhidmatan saya dan sebarang pertanyaan, sila emelkan kepada saya di :
ainamagicaltouch@gmail.com

atau whatsapp/sms ke: 011-1288 9823


Available makeup ke:
Pahang, Negeri Sembilan, Terengganu, Perak & Selangor

Boleh lawati :
FB: Aina Magicaltouch
FB Page: Kelas Solekan Aina
IG: @ainamagicaltouch

Saturday, December 18, 2010

Pertunangan Chimey 18 Dec 2010 di Kuantan

Salam ollz...
Sekali lagi saya lupa nak amek gambar sebelum make up.
hahaha ;p adoiii
pas kawin ni saya jadi nyanyuk btul
makan semut banyak ni.. haihhhhh ;|

Ni Engagement BFF saya, Chimey (nama sebenar : Izaidah) ;)
Congrates my dear
Sedap ahh makan tadi ;p hehe
Rase nak tamboh2 tapi segammm ;p

Naaaaaa, enjoy the photoes yaa!





Congrates Chimey!! ;p

1 comment:

  1. time kasehhh!! teruje kejap..ahahaha..
    cayang awk manyak2!! muah muah!

    ReplyDelete