Kelas Make Up

Terlalu berminat dalam bidang persolekan, selepas SPM saya sentiasa mencari-cari kelas-kelas mempelajari teknik-teknik menyolek dari asas sehinggalah ke Advance.
Belajar make up dari golongan nyah juga membantu saya mempertingkatkan dan mengasah lagi kemahiran-kemahiran yang saya ada. Alhamdulillah, dikurniakan bakat ini, mencari rezeki sambil menjadikan sebagai hobi.
Selepas habis belajar dan bekerja, barulah mampu untuk ke kelas-kelas makeup artist yang tersohor.
Alhamdulillah, akhirnya saya dapat apa yang saya impikan. ;)
Segala tekik-teknik saya kumpul dan cuba mempraktiskan ke atas diri sendiri.
Confidence level pun dah semakin tinggi. Amin ;)

Di sini saya hanya dapat upload gambar-gambar saya mempelajari teknik-teknik Advance solekan bersama makeup artis tersohor iaitu Kak Naza dari DERINA TEAM dan EPIE TEMERLOH.Terima kasih yang tak terhingga di atas tunjuk ajarmu.

" Tunjuk ajarmu sifu!"

Akan saya gunakan sebaik-baiknya segala ilmu yang telah dicurahkan. Doakan kejayaan saya ;)

Bersama Sifu Kak Naza ;)

Model saya; Kak Wahyu
Seelum makeup

Selepas makeup

Kak Wahyu bersama saya di kelas make up bersama Naza Derina
__________________________________________________________

Bersama Epie Temerloh ;)
Sangat mngaguminya ;)
Smooth touch makeup tangan dia 


Comments

Popular Posts